wtorek, 9 kwietnia 2013

Versatile Blogger Award


Bardzo niespodziewanie i zupełnie niezasłużenie zostałyśmy nominowane do Versatile Blogger Award.
pierdu, pierdu, pierdu...
Zasady:
- Osoba nominowana pokazuje nagrodę na swoim blogu. 
- Dziękuje za nominacje.
- Ujawnia 7 faktów o sobie.
- Nominuje 7 blogów.
- Informuje o nominacji nominowane blogi.




A, więc tak: Serdecznie dziękujemy Satanae za nominację itp, itd. Czujemy się zaszczycone i bardzo szczęśliwe. Koniec.
Fakty o nas:
  • Draconis ma obsesje na punkcie męskich orlich nosów :3
  • Mamy nietypowych znajomych i dajemy mężczyzną pseudonimy od jedzenia. (znajomym, "wybrankom"...)
  • Jesteśmy wielkimi fankami fantastyki.
  • Uwielbiamy tosty z masłem orzechowym i bananami :D
  • W post zamiast imprez urodzinowych dla rockmanów, które sa naszą tradycją to urządzamy stypy xD
  • Żul ma siostrę bliźniaczkę :>
  • Jaramy się naszym miejscowym zespołem Supportem, klatą ich kitarzysty Ramzesa.

Nominowane blogi:
EDIT: DZIĘKUJEMY TEŻ ZA NOMINACJĘ KAGAN (PEDOPOTEROWI). KOCHAMY CIĘ SŁONKO! :3
----------------------------------------------
Więc ten tego i owego tyle :D 
~ Draconis i Żul

13 komentarzy:

  1. NIE WIEM O CO CHODZI (DOBRA, WIEM) ALE DZIĘKUJĘ BARDZO BARDZO BARDZO <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O Hendrixe, druga nominacja! Sz-szaleństwo. XD
    Dzięki dziewczyny, kocham Was za wszystko.
    Keep on rockin;

    OdpowiedzUsuń
  3. Co się dzieje? Masz mi to wyjaśnić, pedale (Draco). A, dziękuję. <3 xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama nie wiem o co chodzi złociutkie, wiem tyle, że nas Satanae (xD) nominowała :P Ależ proszę :3
    ~ Draconis

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki skarbeńki i macie ode mnie kolejną nominację :)
    http://przyszlosc-jest-niepewna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Więc tak... TA DAAAAAAM.
    Przeczytałam to cudo zwane blogiem. Przeczytałam mimo śmiertelnego niebezpieczeństwa zza ściany! Przeczytałam mimo że zaraz się uduszę. Wiecie jakie niebezpieczeństwo mogą na mnie ściągnąć dziwne odgłosy które teraz wydaję?
    ...
    Och to jest boskie! Oryginalne. Superaśne. Schizotwócze. Zjebojebcze (WTF? wybaczcie, też nie wiem o co czołga ;_; (no wiecie - jak biega to i czołga)). Zachwycam się wszystkim a już najbardziej Izzym bo to w końcu Izzy. Izzy mnich. Oooo xDDDDDDDDD C:
    "Chyba umieszczę ten piękny odgłos w jakiejś piosence by potomni mogli wzruszać się przy każdej nucie tej pięknej pieśni."
    HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH HEHEHEHEHEH HUHUHUHU
    Piszcie to dalej, trzeba szerzyć zajebistosć :3 jak mi się zachce to was dodam do polecanych na blogu. Już niedługo!
    Mam nadzieję że zauwazycie ten koment. jest taki oczojebiecygłupotą :3
    No i piszcie dalej kabaczki :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeej dziękujemy *__* Osz ty w mordę powtórzenie! Idę to poprawić... (jak tylko ogarnę w którym to było rozdziale xD)
      ~Draconis

      Usuń
  7. Kiedy przyjdziecie z rozdziałem?? Czuje niedosyt. Nie mam co czytać. Zamęczycie mnie na śmierć. Proszę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam nadmiar do czytania xD Jakoś niedługo; czas ogarnąć Żula, a jak nie to sama napiszę najwyżej. Miło, że ktoś za nami tęskini :D
      ~Draconis

      Usuń
    2. Ja zawsze będę tęsknić za takim blogiem jak Wasz. Macie takie krejzi pomysły, że mój zjebany mózg domaga się więcej. Zaczynam wymyślać schizy na lekcjach i zapisuje je na kartkach. Boże, co ja robię, co ja pisze... Dobra, bo zaraz się rozpiszę.

      Usuń
  8. Kiedy nowy rozdział? Mój chory mózg potrzebuje nowej schiiiiiizyyyyyy...a czekam już 2 miesiące, zamęczycie mnie ;________;

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisałam, że skomentuje więc ta da i jestem. Kocham to opawiadanie, bo ryje moją porytą już do reszty banie tak, że tej reszty już nie ma (nie przejmujcie się jak nie zrozumiecie o co come on). Chce więcej i chce Duffa Duffa Duffa! Mam tylko prośbę w następnych ( które oczywiście wstawicie niedługo bo jak nie to wyciągam tasak) piszcie kto opisuje sutuacje bo zanim mój wszechnieogarniający pusty czerep ogarnie co sie dzieje to mija troche czasu... No to chyba wszystko. Mam nadzieje że niedługo wracacie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha! Nie ma tak lekko! Specjalnie nie podajemy Kto opowiada byscie sami sie domyslili ;3
      ~Draconis

      Usuń